Wanneer drukwerk tot leven komt

Vorig jaar lanceerden we een internationaal projectenboek als ode aan onze bakstenen doorheen Europa: the Power of Brick! De chauvinist in mij komt soms naar boven, maar toch denk ik niet dat ik overdrijf als ik zeg dat dit boek een pareltje is in haar soort. Misschien een tikkeltje arrogant, maar wanneer dit gebaseerd is op de fierheid over het product, dan mag dat wel eens.

Een boek heeft zonder meer haar waarde. Elegant met een zorgvuldig gekozen présence. Iets echt en niet vluchtig. En toch kan drukwerk haar ei kwijt in de digitale wereld. Op basis van het boek heb ik daarom een aantal projecten eens gestreetviewd. De statische foto’s krijgen plots een bredere identiteit. In weer en wind tussen auto’s en voorbijgangers. En vanuit verschillende hoeken. Ideaal om in te plannen in de volgende citytrip.
 
Klik op de titel of foto.
About the author
Bart Gregoor | Export Marketeer en koffie aficionado. Hij is véél creatiever dan administratief, kan moeilijk zwijgen en draait nooit rond de pot. Hijst zich vaak in spannende lycra of wollen pakjes om uren en dagen een tweewieler vooruit te stoempen. Naar het schijnt heel plezant.